Fin hoj du införskaffat dig Jag hoppas du bjöd din fru på en åktur. Vadå tjejig, varför skulle någon tycka det? Och vad skulle de då tycka om den här: http://wolfgang.lonien.de/wp-content/uploads/20...
DU ÄR TUFFAST HASsSE666
Det kommer bli drygt till våren Sov så gott, å natta Kawan från mig
Förlåt kunde inte motstå Kawan rätt pris (-06 som gått 380mil!) och den fanns inom gångavstånd från mig.. Det är ingen "liggesykkel" det är en Touring! Eller menar du att man får mycket "ligg" om man har en sådan
Som sagt, mycket hoj för pengen! En kanon-allroundare som är mycket lätthanterlig. Grattis!
Har själv haft en ER6n i min ägo, men sålde den för den var lite tjejig... Bytte till en z1000 då istället. Faktiskt så var er6:an mer underhållande enl. mitt tycke! ( radfyra är mer tjejigt i mina ögon ) / JohnVanB
Fler bilder kommer senare ska fixa till "rumpan" på den. Lite smidigare nummerplåtshållare och blinkers. Om jag hittar någon snygg hugger blir det att montera en sådan.
Efter ha undersökt lite fakta och funderat ang. slip on har intresset svalnat betydligt Det är kanske tur att det är vinter och man hinner tänka efter före..
Har scannat in pappersmallen om någon är intresserad att göra en egen nummerplåtshållare. Borde klara en besiktning om jag skruvar ut blinkersen ett par cm till (18cm mellan dem).
Skriv ut bilden i A3 så har du en mall Länk: PDF-fil