|
| Hjälp!! Airbagslampan lyser på min focus | | |  |  | | 2008-07-20, 20:16 | #1 | crilla Nykomling
Medlem sedan: Jul 20, 2008 | Hej! jag undrar om det är någon som kan ge tips om vad som är fel på min airbag,på min Ford Focus -00 lampan blinkar i början när jag startat,och sen lyser den hela tiden. jättetacksam för svar! | | | | | |  |  | | 2008-07-22, 11:04 | #2 | soul Moderator
Medlem sedan: Oct 30, 2006 | Kan vara något givarfel, det kan de kolla på din lokala ford verkstad. Du kan ju testa att lyfta av en batteripol i en halvtimme för att rensa felkoder men problemet kommer troligen att återkomma. |  | | | |  |  | | 2008-08-18, 19:04 | #3 | Pinkmamma Nykomling
far min har en ford mondeo och det är samma problem där. men frukta icke. det är en givare under förarsätet som är knäpp. om du drar isär den och rekar lite på dessa kontakter ska det funka. Ta bort plus spolen på batteriet så det inte händer en olyckshändelse.
Jag har själv inte testat med en kompis till familjen, som förövrigt är ford expert, har gjort de och det hade funkat. |  | | | |  |  | | Reklam: | Bythjul.com Bythjul.com säljer däck, fälgar och tillbehör via nätet. I nätbutiken kan man enkelt få reda på vilka däck och fälgar som passar på sin bil via en uni... | Du är här: Forumstart » Bilar » Teknik och mektips |
Svara på detta inlägg |
Starta nytt ämne i denna kategori (Teknik och mektips) | « Tillbaks till föregående sida | |
|
|
| Utvalda bilannonser
- Saab, Saab 9-5 Aero 2,3 t
- Jaguar, XJ( Soverign 3,2
- Mercedes, 400SE
- Nissan, Figaro
- Audi, S8
- Volvo, 855 GLT
- Volvo, V70 Classic 2,4
|